Castellar del Vallès

QRUTA JOAN ARÚS

Joan Arús, poeta
Joan ARús
La Pedra Fina, amb col·laboració amb l'Arxiu d'Història i el Viquiprojecte que s'engega ara a Castellar, crearà la Ruta Ara a partir de la ruta que ja es va dur a terme uns mesos enrere. El projecte constarà d'un seguit de plaques amb codis QR que permetran escoltar i llegir poemes del poeta castellarenc. Així, i gràcies a la col·laboració entre les entitats es podran ampliar les dades i biografia del poeta i es podran penjar poemes accessibles per a tothom. La ruta es podrà consultar a la pàgina web de l'Arxiu d'Història i els codis QR refereciaran a la Viquipèdia. El projecte també preveu catalogar altres elements del patrimoni històric que es troben pels voltants de la ruta i que també seran inclosos a la Viquipèdia.

Web Arxiu d'Història: http://arxiuhistoriacastellarvalles.blogspot.com.es/

Web La Pedra Fina: http://lapedrafina.blogspot.com.es/ (Aquí podreu trobar articles que fan referència a la passejada poètica que es va fer fa uns mesos i altres articles de l'entitat).

Article l'Actual: http://www.lactual.cat/cat/notices/2014/07/viquiprojecte_per_castellar_15172.php