Castellar del Vallès

Qui som

Benvinguts al web de la secció local d'ERC de Castellar del Vallès.

En aquest web hi trobareu totes les notícies referents a la nostra formació i tota l'activitat que anem desenvolupant a l'apartat d'actualitat. Vol ser un canal diferent dels mitjans de comunicació tradicionals perquè rebeu directament les notícies, des del nostre punt de vista, sense intermediaris. Els articles que anem enviant als mitjans de comunicació els podreu trobar a l'apartat d'opinió.

Ens reunim els dimarts a les 9 del vespre a la Sala Joan Tort del Mirador, a la Plaça Major. No cal dir que les reunions són obertes a militants i simpatitzants. Si esteu interessats en contactar amb nosaltres, a participar en les reunions o ajudar en el que sigui, contacteu amb nosaltres via facebook o per correu castellarvalles@esquerra.org

A Esquerra estem convençuts que el pas endavant que desitgem per al conjunt dels Països Catalans necessita innovació constant i renovació de les maneres de fer per arribar a la gent. La pàgina web d’Esquerra de Castellar del Vallès n’és un exemple.

L’objectiu doncs, d’aquesta web és que sigui un lloc de trobada, d’informació, de lectura i de contacte, per fer una ERC més propera a tothom.

Moltes gràcies i sempre al servei de Castellar!
Imatge