Castellbisbal

Acord de govern entre Esquerra i Alternativa.

Signatura de l'acord entre ERC i AC (2015-2019)
El fet que Esquerra Republicana de Castellbisbal aconseguís 3 regidors a les passades eleccions municipals del 24 de maig, va permetre que el partit tingués la clau per a què el municipi pogués tenir un govern estable i fort.
Després d'unes setmanes de reunions amb totes les forces polítiques, les nostres idees van encaixar més amb les d'Alternativa per Castellbisbal. La suma dels seus 6 regidors i dels nostres 3, permeten dotar d'estabilitat el nou govern municipal per tal d'encarar projectes de futur i engrescadors.
El passat 12 de juny a les 15.30 es va fer palesa la bona sintonia amb la signatura de l'acord, on van firmar-hi en Joan Playà, d'AC, i en Toni Pons, d'ERC, com a representants dels dos partits i llurs assemblees. L'acord estableix que Joan Playà sigui alcalde durant els 32 primers mesos de la legislatura i, en Toni Pons n'agafi el relleu els últims 16 mesos, fins a la propera legislatura.
Amb el compromís dels nou regidors es veu assegurada la lluita pel progrés municipal i pel procés nacional que viu el nostre país.

Adjunt a l'article hi teniu l'enllaç per descarregar-vos el document amb el compromís de l'acord signat.