Castellbisbal

Inauguració de la nova Seu Local

• Pere Nolasc Ramis
Esquerra Republicana de Catalunya ha presentat al cap de llista i candidat a l'alcaldia per l'única llista d'independentistes de Castellbisbal.
Aquesta coalició formada per candidats d'Esquerra, Reagrupament.cat, les JERC i altres independents és encapçalada per Pere Nolasc Ramis d'Esquerra.
Al mateix acte es va inaugurar la nova Seu Local d'Esquerra del carrer Pi i Margall, 84.

L'acte va estat presentat pel president d'Esquerra Àngel Pérez que el va obrir oferint la Seu Local a qualsevol vila-tant que vulgui saber quelcom de la nostra formació, i a amics col·laboradors i simpatitzants. També va dir que s'ha de restaurar la cohesió entre veïns i entitats del poble que darrerament s'ha perdut i per altre banda amb la crisi tant profunda que patim des de l'Ajuntament mitjançant l'àrea de promoció econòmica s'ha de fer un gran esforç per tal de minimitzar-la. Va recordar que el mes de març passat Esquerra va complir el seu 80er aniversari sent el partit més antic de l'arc parlamentari i que això no és podria aconseguir sense que els joves independentistes s'involucressin. Per això no és d'estranyar que les JERC siguin la primera força política juvenil de Catalunya i per tant el futur i la garantia d'Esquerra.

Seguidament va prendre la paraula la primera candidata de les JERC i segona a la llista en Gemma Pidelaserra, denunciant la precària situació dels joves i que les JERC son l'única alternativa independentista i d'esquerres real al poble.
També va comentar el no limitar la política juvenil ni en oci, educació, treball, habitatge, transports, etc. i la necessitat de establir un contacte permanent amb els joves en el que es deixi sentir la seva veu i les seves propostes. En definitiva donar més protagonisme als que molt aviat seran el futur polític i general de Castellbisbal.
També va fer una crida a animar a la unió dels joves independentistes del poble com s'ha fet a la llista d'Esquerra perquè tots junts es puguin fer sentir.

Després va prendre la paraula en Toni Pons de Reagrupament.cat i tercer candidat a la llista d'independentistes de Castellbisbal.
En Toni Pons va dir al seu discurs que des de Reagrupament es pretén influir en la societat en què un altre model és possible. Aquest model es bassa en dos grans pilars, la independència i la regeneració democràtica i que aquests haurien d'ésser els elements prioritaris de la política catalana en els propers anys tant a nivell municipal com nacional.

El darrer parlament va ser a càrrec d'en Pere Nolasc Ramis candidat a alcalde de Castellbisbal per la llista d'Esquerra, Reagrupament.cat, Acord Municipal.
Va dir que en aquests moments tant difícils que travessem, els valors republicans com la solidaritat, l'esforç i l'honestedat són els que encara més han d'aflorar.
Treballarem per una economia sostenible amb transparència mitjançant un pla auster que ens permeti mantenir els serveis socials bàsics, potenciant el comerç local simplificant i assessorant els tràmits pels nous emprenedors.
Crearem òrgans de participació ciutadana perquè tot home pugui dir la seva , creant consultes pels temes que siguin de vital importància pels nostres veïns.
Omplirem de continguts els equipaments soci-culturals de la nostre vila com Els Costals i recuperarem i enfortirem els trets distintius del nostre poble com model cultural propi com el de la Festa Major, Les festes Catalanes, la Memòria Històrica, etc..
Treballarem per donar rellevància institucional i pública als símbols i dates en que referim la voluntat del poble de Catalunya d'exercir el seu dret a decidir i el seu dret a la independència, recolzant totes les iniciatives ciutadanes que surtin per aquest fi.
ARA ÉS L'HORA DE SUMAR, va dir el cap de llista d'Esquerra, recolzant el fet de que els independentistes de Castellbisbal anem plegats a aquestes eleccions per poder aconseguir un poble socialment més just, més cohesionat i més sostenible, cívica-ment més compromès i participatiu i nacionalment més lliure. És per això pel que vull que en feu confiança.

L'acte va acabar amb un pica-pica amb el que tot aquell que volia fer qualsevol consulta tant al cap de llista Pere Nolasc Ramis, com al candidat de Reagrupament.cat Toni Pons, com a la representant de les joventuts JERC Gemma Pidelaserra, van tenir l'oportunitat de fer-ho.
Finalment vam brindar amb cava per l'èxit dels independentistes de Castellbisbal als propers comicis municipals del vint-i-dos de maig.