ERC - Catalunya Central

El poder de l’acció municipal: l’exemple del CAP de Piera

Plànols del CAP
L’any del Tricentenari tots tenim els ulls posats en la data del 9 de novembre, el dia en que el poble català serem cridats a decidir. Democràticament i pacíficament decidirem un futur prometedor i pròsper per la nostre terra i els nostres fills, des d’ERC no afluixarem i farem tot el que estigui en les nostres mans per tirar-ho endavant.

En paral·lel a aquest objectiu nacional, ERC treballa a nivell municipalista per millorar el dia a dia dels ciutadans; us volem mostrar la feina feta a Piera com a exemple. Ja han arrencat les esperades obres del futur nou CAP (Centre d’Assistència Primària) de Piera. Aquesta inversió, la més important i més dotada de recursos de tota la comarca de l’Anoia (amb 3 milions d’Euros), és un motiu d’alegria i que farà justícia a una reivindicació llargament reclamada per la vila.

L’actual CAP va ser construït el 1991, Piera tenia 5.000 vilatans. Ara, amb més 15.000, és evident que fa molts anys que ha quedat petit. Des d’ERC-Piera es valora molt positivament la notícia i de l’inici d’aquestes obres, un equipament que des de el nostre partit hem reclamat i pressionat per dur-lo a bon port.
No en va, quan ens vam presentar a les eleccions municipals de l’any 2007 ens vam comprometre al nostre programa electoral a facilitar a la Generalitat uns terrenys adequats per aquestes instal·lacions i posar totes les facilitats possibles per tal de permetre’n la construcció. A l’entrar a govern el mateix any, així ho vàrem fer, cedint els terrenys municipals del costat del Parc Montmar. Seguint amb aquest compromís, l’any 2010 vam fer possible la construcció d’un pont per vianants i bicicletes per connectar el futur CAP amb el centre urbà a través del parc Montmar. És molt important i transcendental governar planificant el territori i pensant en el mig i llarg termini. Des de l’Ajuntament que co-governem seguirem amb el compromís de treballar de valent i eficientment per millorar la qualitat de vida dels nostres vilatans