ERC - Catalunya Central

La consellera comarcal berguedana d’ERC, Marie Kapretz, nova delegada del Govern a Alemanya

La consellera comarcal del Berguedà per ERC, Marie Kapretz, i cap de l’oposició a la vila de Cercs, per la llista municipal CLAM-AM, serà la nova delegada del Govern a Alemanya, en el marc del Departament d’Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència, liderat pel diputat de Junts pel Sí, Raül Romeva.

Kapretz va néixer a Berlín, però des de fa anys viu a Cercs (Berguedà), on ha portat una nova forma de fer política. Ara, però, el nou càrrec la torna a portar a Alemanya, per tal de treballar en les relacions bilaterals amb les autoritats del país, treballant per al foment de la llengua i cultura catalana.

Avui dijous, Marie Kapretz acompanyarà una comitiva encapçalada per la consellera d’Agricultura, Meritxell Serret, i representants de PRODECA, en una reunió a Berlín, per tractar el paper de les empreses catalanes del sector de la fruita a la fira Fruit Logística.
Des d’ERC a la Catalunya Central, celebrem la nova tasca de Marie Kapretz i li desitgem tots els encerts.