ERC - Catalunya Central

La regidora de Sant Vicenç participa a la Comissió d'Afers Exteriors

Adriana Delgado, regidora republicana de l'ajuntament de Sant Vicenç, es va estrenar a finals del mes de febrer com a nova diputada al Parlament de Catalunya per la llista de Junts pel Sí.

Delgado, que anava de número 36 a la llista de JxS a la circumscripció de Barcelona, ha entrat a la cambra catalana en l'escó que va deixar, malauradament, la difunta Muriel Casals.

La regidora de Sant Vicenç estarà en quatre comissions: la d'Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència; la de Medi Ambient i Sostenibilitat; la de Justícia i la de la Sindicatura de Comptes, i actuarà com a representant directe del Bages, Berguedà i Moianès.

Delgado va ser la primera presidenta del Consell Comarcal del Bages, orgue del que hores d’ara és vicepresidenta. També va ser presidenta de l’Associació de Periodistes de la Catalunya Central, fundadora de la plataforma Sant Vicenç Decideix i secretària de l’ANC de Sant Vicenç de Castellet, càrrec aquest darrer que va abandonar recentment.