ERC - Catalunya Central

L'executiva regional celebra una trobada bilateral Solsonès-Berguedà

En el marc de treball de la Federació regional de la Catalunya Central, el passat 8 de març, va tenir lloc a Solsona, una trobada bilateral entre les federacions comarcals del Solsonès i el Berguedà, juntament amb els membres de l'executiva regional.

En aquest sentit, la trobada va servir per a la posada en comú de les accions que estan duent a terme les dues comarcals i els punts de confluència entre ambdues. A la mateixa reunió, també es varen crear els operatius municipals de cada comarca, que treballaran en la mateixa línia.

Des de la federació regional, es valora molt positivament aquest tipus de trobades, de forma bilateral, entre dues comarques que són frontereres, i que permeten treballar més en detall al territori i fer l'òrgan executiu molt més operatiu, amb un dinàmica molt positiva tant per a la regional com per a les comarcals participants a la trobada.

En els propers mesos, la Federació Regional de la Catalunya Central seguirà amb aquesta dinàmica, amb reunions entre la resta de comarques que la formen i que siguin frontereres.