Catalunya del Nord

Cooperativa Ciutadana per una llista única de les esquerres a les eleccions municipals a Perpinyà

Esquerra Republicana de Catalunya Nord des de fa més de dos anys, ha participat a l'organització i a la realització d’accions comunes per a la defensa dels drets socials, polítics, econòmics, mediambientals del poble de Catalunya-Nord. Ho hem fet amb moltes organitzacions polítiques d’esquerra.
ERCN persisteix en aquesta línia, participant a la Cooperativa Ciutadana per una llista única d’esquerra a l'elecció municipal de Perpinyà. Com a partit polític, ERCN aprecia que la crida per  «una assemblea ciutadana dins la perspectiva  de les municipals», no exclou els partits i moviments, però no dins una lògica de càrtel de partits». ERCN  pretén participar en aquest moviment, apuntant, entre altres objecti9us, a rebutjar l’extrema dreta i la dreta extrema, com a partit polític, amb la cara descoberta, amb el mateix títol que tots els participants col·lectius o individuals en aquest combat. Entre tots ho farem tot.