Catalunya del Nord

L'única resposta possible a la repressió a Catalunya

Mobilització i denúncia pacífica però ferma per deixar clar que la repressió que l'estat espanyol exerceix contra Catalunya és inacceptable i indigna en un país suposadament democràtic i europeu. Des de que s'ha conegut la sentència infame contra els presos polítics catalans les mobilitzacions no han cessat al sud, però també a Catalunya Nord. Esquerra Republicana de Catalunya ens sentim particularment orgullosos de la resposta de Catalunya Nord i de les mobilitzacions que han tingut lloc aquesta setmana a Perpinyà: l'èxit de la manifestació d'aquest dissabte impulsada pel col·lectiu dels Angelets de la Terra és l'èxit de les  mobilitzacions transversals en defensa de la democràcia, de la llibertat d'opinió, on coincideixen associacions, batlles, representants de partits polítics -siguin els que siguin- i ciutadans anònims, amb un objectiu comú, la denúncia de la injustícia, l'única resposta possible a la repressió a Catalunya. Nos cal ser ser-hi tots. Veure aquí la declaració de l'associació de batlles i adjunts de Catalunya Nord. Clic aquí pel ressò de la manifestació als mitjans de comunicació: Radio Arrels - L'Indépendant - Vilaweb - France Bleu

Més informació d'ERC a Catalunya Nord amb el nostre butlletí aquí