Catalunya del Nord

El 9 de novembre, manifestació pels Països Catalans i la llibertat dels presos a Perpinyà

Catalunya Nord sortirà al carrer el dissabte 9 de novembre. Ho fem cada any per recordar que el tractat dels Pirineus -7 de novembre del 1659-, per nosaltres és paper mullat. Esquerra Republicana de Catalunya Nord hi serem per deixar clar que si en 360 anys els estats francès i espanyol no han aconseguit acabar amb nosaltres no ho aconseguiran ara. El nostre marc de referència històric, cultural, econòmic i polític són els Països Catalans. D'ençà dos anys la Diada de Catalunya Nord té un significat encara més vigent: és el clam de "Llibertat pels presos polítics catalans" que es fa sentir més enllà de les fronteres espanyoles però en terres catalanes. Dissabte 9 de novembre, vigília de les eleccions espanyoles, nos cal ser tots a Perpinyà: a les quatre de la tarda, sortida de la manifestació, plaça de Catalunya; a les 18h, parlaments i actes polítics davant del Castellet; concert (5 euros), a la Casa Musical.