Catalunya del Nord

Eleccions municipals a Perpinyà: per unes polítiques concretes de canvi i per plantar cara al feixisme

Perpinyà té menester més que mai de polítiques concretes de canvi, a favor dels treballadors, per lluitar contra la precarietat redistribuint la riquesa fiscal i immobiliària, per trencar estigmatismes constants envers les comunitats LGBT+ o el col·lectiu de dones migrades. Cal donar veu a la cultura catalana, defensar la nostra llengua i els nostres drets. Perpinyà té menester d’unes polítiques ecològiques, feministes i democràtiques posant al centre, les preocupacions de les persones i pas els interessos financers. La vila té menester de canvi i d’un conjunt d’eines que aportarem per fer-ho possible. Esquerra Republicana de Catalunya Nord caminarem al costat de l’Alternativa Perpinyà 2020 perquè creiem en un projecte de la gent per a la gent que acompanya cada un dels moviments socials actius i s’allunya de dinàmiques oportunistes i del nepotisme instal·lat a la vila de Perpinyà.
Plantarem cara al feixisme i a aquelles forces de dretes que el deixen avançar perquè els interessa més el seient municipal que el real canvi i així els diversos partits i moviments que s’hi solidaritzen.

Esquerra Republicana de Catalunya Nord
Perpinyà, el 22 de novembre del 2019