Catalunya del Nord

Catalanitat i eleccions municipals a Perpinyà

"Una catalanitat transversal: de la llengua a les relacions amb el sud, un repte local major, cultural i econòmic"; aquest és el punt de partida d'un dels tallers participatius organitzats per  la llista Alternativa 2020 Perpinyà, dedicat a la catalanitat i que tindrà lloc aquest dimarts 17 de desembre a les 18.30h, a la Sala de les Lllibertats de Perpinyà (3, carrer Edmond Bartissol). S'hi debatrà amb universitaris del paper de la llengua catalana al nostre territori. Saludem l'atenció a la "catalanitat" de la candidatura i desitgem la més gran participació per aquest taller. Des d'Esquerra Republicana a Catalunya Nord i com a part integrant de la candidatura, creiem que ens convindria un enfocament polític de la situació dels Països Catalans, i en particular tractar la necessitat d'afegir la candidatura a la reivindicació dels batlles de Catalunya Nord per la llibertat dels presos polítics catalans.