Catalunya del Nord

Votar i fer votar en clau catalana a Perpinyà

Votar i fer votar per la candidatura "L'Alternativa, Perpinyà ecològica i solidària" és l'opció per votar en clau catalana en la primera volta de les eleccions municipals a la capital de Catalunya Nord aquest diumenge 15 de març. És així perquè Esquerra Republicana de Catalunya Nord s'ha implicat en aquesta candidatura, no només per posar-hi la pinzellada catalanista de façana que totes les candidatures han anat a buscar; ens hi hem adherit per aportar un projecte polític i compartir-lo en una llista ciutadana i plural, que reagrupa persones i formacions polítiques de les esquerres compromeses amb una voluntat de canvi. Perquè creiem en una catalanitat transversal: una catalanitat que es preocupa evidentment per la nostra llengua i cultura a Catalunya Nord, també per les relacions amb el sud, però incorporant-ho en la dinàmica d'aquesta candidatura que reagrupa cinc formacions polítiques de les esquerres. No és casualitat si la representant d'Esquerra Republicana de Catalunya Nord en aquesta llista és la persona més jove de la candidatura i una de les veus de la lluita feminista a Catalunya Nord: "Treballem per una transformació social, econòmica, democràtica de la nostra vila i perquè puguem viure en català desacomplexadament i sense por" diu Emma Soler. Ni abstenció ni extrema-dreta, votar l'Alternativa i fer-ho en clau catalana.