Catalunya del Nord

Esquerra Republicana expressa el seu rebuig a l'aeroport mateix.

• Militants d'ERC en el moment de desplegar la pancarta

El dissabte 15 d'octubre al matí un grup de militants d'Esquerra Republicana de Catalunya es desplaçaren fins a l'aeroport de La Llavanera per mor d'expressar el nostre rebuig al canvi de denominació d'aquesta infraestructura que implica l'ocultació del nom de la Vila per passar a ser “Aéroport du Sud de France” (SDF).
Passat el fracàs de la “Séptimanie”, molt ràpidament el Consell Regional va tornar a actuar amb la seva idea de negar l'existència d'una doble identitat en aquesta regió artificial, impulsant el label “Sud de France” per a determinats productes agrícoles, la denominació “Vin du Pays d'Oc” per a vins de casa nostra que no tenen res d'occitans i ara, malgrat la constatació del fracàs d'una denominació que no vol dir res, cara i ineficaç en termes de promoció dels nostres productes, insisteixen amb el canvi de nom de l'aeroport de Perpinyà Ribesaltes.
Esquerra Republicana de Catalunya s'oposa a aquest nou atac contra la identitat catalana de la Catalunya Nord i crida a tots els nostres conciutadans a mostrar, amb nosaltres, el seu rebuig a qualsevol intent de silenciar o ocultar la catalanitat de la Catalunya Nord. En aquest combat, sempre podreu comptar amb les dones i homes d'Esquerra Republicana.