Catalunya del Nord

Tots aquells que podeu votar a les eleccions espanyoles, voteu les candidatures d'Esquerra Republicana de Catalunya!

El proper 20 de novembre els ciutadans de la major part dels Països Catalans, aquells que viuen a l'estat espanyol, així com tots aquells que sense residir-hi consten en les llistes electorals de ciutadans a l'estranger, estan convocats a participar a eleccions per escollir els diputats i senadors a les Corts de Madrid els propers 4 anys.
Esquerra Republicana presenta candidats en totes les circumscripcions: en coalició al Principat amb Reagrupament Independentista i la plataforma Catalunya Sí, i en solitari al País Valencià i les Illes.
ERC Catalunya Nord fa una crida a tots aquells nord catalans que puguin participar a aquestes eleccions a votar les candidatures d'Esquerra Republicana, les úniques que garanteixen la defensa de tota la nostra Nació, del seu dret a la llibertat nacional i a la justícia social. Perquè el poble català s'ha de fer sentir a tot arreu i aprofitar tots els altaveus per avançar en la construcció d'una majoria social que ens permeti d'arribar, tots junts i com un sol poble, als màxims objectius: esdevenir un nou estat d'Europa.
Per la independència, voteu les candidatures d'Esquerra Republicana!
Per els autèntics valors republicans, voteu les candidatures d'Esquerra Republicana!
Per l'estat català del benestar i la justícia social, voteu les candidatures d'Esquerra Republicana!