Catalunya del Nord

Esquerra Republicana de Catalunya amb les escoles immersives de la Catalunya Nord

anna simó
Anna Simó, present a la Bressolada 2011

El dissabte 28 de maig, Anna Simó, Portaveu del Grup Parlamentari d'Esquerra al Parlament de Catalunya, era a Perpinyà per participar a La Bressolada d'enguany. Amb la seua presència manifestava el seu sosteniment, i el d'ERC, a les escoles laiques catalanes de la Catalunya Nord en aquests moments de crisi i dificultats, així com al conjunt del teixit associatiu nord català.
Va ser també un bon moment per explorar noves vies de treball per mor que les retallades pressupostaries afectessin el menys possible en el funcionament de La Bressola amb la proposta, per exemple,de què tots els partits d'obediència catalana presentin conjuntament esmenes als pressupostos de la Generalitat que tendeixin a minimitzar els efectes de la crisi en aquestes escoles, fugint de tota batalla partidista, prioritzant les necessitats del país per sobre de les del partit.
Finalment cal destacar l'èxit d'organització i participació d'aquesta jornada, prova de la feina ben feta i de l'arrelament de les escoles catalanes en el nostre país.