Catalunya del Nord

Concentració al consultat d’Espanya a Perpinyà, aquest dijous 20 de setembre a les 12.30h

Persones arrestades, seus del govern català i diversos habitatges particulars escorcollats per la Guardia Civil. Després de la inculpació de més de 700 batlles, de la censura de la premsa, de les impremtes, d'internet, la repressió del govern espanyol ha fet fet un pas més aquest dimecres 20 de setembre a Catalunya amb la irrupció de la polícia al cor de les institucions del govern català per aniquilar la moribunda Autonomia de Catalunya. La resposta de la societat catalana és pacífica però també determinada amb múltiples concentracions de rebuig a aquesta situació arreu del país. Les forces democràtiques d'Europa reaccionen i Catalunya Nord ha de ser a primera fila. A Perpinyà aquest dijous 21 de setembre a les 12.30h, després de participar a la manifestació contra la reforma laboral de Macron, les formacions ERC, NPA, CUP i PCF fan una crida a tots els demòcrates de Catalunya Nord per reagrupar-se davant del consulat espanyol de Perpinyà per expressar el nostre rebuig a l'onada repressiva del govern espanyol contra la democràcia a Catalunya i contra l'organització del referèndum d'autodeterminació de l'1 d'octubre.

Esquerra Republicana de Catalunya Nord
Perpinyà, el 20 de setembre del 2017