Catalunya del Nord

Milers de persones als carrers de Perpinyà per la llibertat dels presos polítics

La manifestació anual a Perpinyà de commemoració del tractat dels Pirineus i final del Correllengua, és una de les oportunitats anuals de visualitzar les legitimes reivindicacions dels nord-catalans per reclamar un reconeixement dels seus drets polítics, socials, lingüístics... Però aquests dissabte 4 de novembre la mobilització s'ha eixamplat en un crit unànime de milers de persones per denunciar el cop de força del govern espanyol contra Catalunya, contra la democràcia. Esquerra Republicana a Catalunya Nord hem participat a aquesta mobilització darrere una pancarta unitària amb altres formacions polítiques de Catalunya Nord  com el  PCF, el NPA, amb una consigna: "Llibertat presos polítics". Perquè les formacions d'esquerra i de progrés que compartim lluites i mobilitzacions socials, sabem que lo que és en joc avui amb la defensa de la República Catalana és la defensa o la submissió per qualsevol reivindicació política, a qualsevol país. Quantes persones més han d'anar a la presó perquè Europa obri els ulls sobre lo que passa a Catalunya i deixi de donar suport a un govern de la repressió?
L'actualitat dels Països Catalans des de Catalunya Nord