Catalunya del Nord

Esquerra Republicana a Catalunya Nord dona suport a la mobilització intersindical del 16 de novembre a Perpinyà

En defensa dels drets laborals, perquè volem viure i treballar dignament al país

Perquè amb les ordenances aprovades pels parlamentaris dretans de LREM i de  Les Républicains, els patrons podran acomiadar els treballadors sense explicitar-ne els motius; perquè la ruptura de les convencions col·lectives és la fi dels plans de salvaguarda de l’ocupació, negociats amb els representants del personal; perquè la fusió de les instàncies representatives del personal (dels comitès d’empresa, comitès d'higiene i seguretat), reduirà dràsticament els mitjans de defensa i de proposta dels assalariats; perquè cada empresa podrà imposar regles menys favorables que les del codi del treball; perquè les empreses tindran encara més facilitats per precaritzar els treballadors amb CDD múltiples i més llargs. Totes aquestes propostes són exigides per la patronal. Quan es regala als rics 4 miliards amb la  reducció de l’Impost sus de la fortuna, i que es retallen 3 miliards de l’assegurança malaltia,  mentre 54 miliards de dividends van a les butxaques dels accionistes, aqueixos que cobren dormint.

Per tots aquests motius, nos donem cita a la manifestació del 16 de novembre, a la Plaça de Catalunya, a Perpinyà a les 10.30h. Esquerra Republicana de Catalunya Nord manifestarà conjuntament amb el Front Social que reagrupa els partits veritablement d’esquerra.

Esquerra Republicana de Catalunya Nord
Perpinyà, el 13 de novembre del 2017