Catalunya del Nord

Tres actes a Catalunya Nord en defensa de la democràcia i la llibertat

Fa més de tres mesos que l’estat espanyol obliga la seva «justícia» a tenir engarjolats o exiliats elegits del poble català només per les seves conviccions polítiques; centenars d’elegits i militants són perseguits també per les seves conviccions i amenaçats de presó.
Davant aquest atac a la democràcia i a la llibertat d'expressió, de caire franquista, Esquerra Republicana a Catalunya Nord crida a participar a diferents actes convocats aquest cap de setmana a Catalunya Nord: el dissabte 10 de febrer a les 10h al Voló, a l’acte commemoratiu del president Companys afusellat pels franquistes al 1940; també al reagrupament per la llibertat del presos polítics catalans convocat al Castellet de Perpinyà a les 15h del mateix dia 10; igualment ERC dona suport a la cita de la territorial de l’Assemblea Nacional Catalana, el dia 11 (a partir de les 10h a Bulaternera) per l’alliberament dels presos polítics.

Esquerra Republicana de Catalunya Nord
Perpinyà, el 6 de febrer del 2018