Catalunya del Nord

Participació nord-catalana a la Ponència i Conferència d'Esquerra

Els dies 30 de Juny i 1 de Juliol tindrà lloc a l’Hospitalet de Llobregat la Conferencia Nacional d'Esquerra Republicana de Catalunya. S'hi portarà a votació la ponència  "Fem República", el document i full de ruta del nostre partit pels propers anys. Tots els militants d'ERC, d'arreu dels Països Catalans, incloint-hi Catalunya Nord, el País Valencià i les Illes Balears, participaran en aquest procés de debat i votació. Abans, s'ha fet una feina prèvia també arreu del territori català amb la recollida d'esmenes a al document proposat. Esquerra Republicana a Catalunya Nord ha participat en aquest procés de debat intern presentant una dotzena d'esmenes. Aquest passat 12 de juny, en presència de Marta Vilalta, diputada i portaveu d'ERC i d'una representació dels militants nord-catalans ha tingut  lloc a Perpinyà la sessió territorial d'aquest procés. Gràcies a aquest procés l'especificitat de Catalunya Nord, avui emmarcada a l'Estat francès, serà reflectida en la Ponència del nostre partit. Seguim.