Catalunya del Nord

L'Alternativa per canviar Perpinyà amb veu catalana

L'any 2020 comença a Catalunya Nord en clau electoral amb el tret de sortida de la precampanya per les eleccions municipals. Esquerra Republicana de Catalunya Nord hi serem acompanyant i donant suport a la candidatura "L'Alternativa Perpinyà 2020", una llista ciutadana i plural que reagrupa persones i formacions polítiques de les esquerres compromeses amb una voluntat de canvi. Aquesta primera setmana de gener la candidatura "L'Alternativa" ha estrenat local de campanya  i l'acte ha servit per sentir les declaracions d'intencions dels caps de llista, Caroline Forgues i Jean Bernard Mathon i dels partits polítics que donem suport a aquest projecte: Françoise Fiter (PCF), Michael Idrac (LFI), Salima Baaziz (Génération.s), Anthony Caverrivière (NPA) i Emma Soler (ERC). "Treballarem per una transformació social, econòmica, democrática de la nostra vila i perquè puguem viure en català desacomplexadament i sense por" diu Emma Soler. Clic aquí per veure el video de les intervencions