Catalunya del Nord

Qui som

Gràcies per visitar el lloc web d'ERC de Catalunya Nord. Clicant a les icones del menú de l’esquerra podràs conèixer les nostres activitats i les propostes que tenim per Catalunya Nord. També hi trobaràs les adreces electròniques d'ERC al conjunt del territori, i podràs accedir amb els lligams a altres webs d'organitzacions germanes d'arreu del món.

Aquí t'informarem de l'agenda d'actes i campanyes, les notícies i declaracions més recents i les propostes que plantejem per a les nostres comarques: Rosselló, Vallespir, Conflent, Cerdanya i Capcir. A més, trobaràs la icona del correu electrònic per fer-nos arribar qualsevol pregunta, opinió o proposta que creguis oportuna. I també tens la possibilitat d’apuntar-te al projecte d’ERC o rebre’n més informació.
A la gent d'ERC ens uneix un doble compromís amb els nostres conciutadans i conciutadanes; un compromís social, de resoldre els problemes quotidians, de millorar les condicions de vida, d'habitatge, de treball, de sanitat, d'ensenyament, d'oportunitats...; i un compromís nacional, d'assolir la independència i la llibertat per al nostre país, Catalunya.
Si encara no participes activament del projecte de l'esquerra nacional que encapçala ERC, et convido a que t'hi afegeixis.
Gràcies, bona passejada i fins ben aviat.

L'Executiva d'Esquerra Republicana de Catalunya Nord és formada per les següents persones i responsabilitats:

President :  Enric Vilanova  i Cortassa
    Secretaria d’Organització :  Narcís Duran