Cerdanyola del Vallès

Ens ajudes a garantir la transparència a les eleccions del 10N?

Diumenge 10 de novembre estem cridats a votar a les eleccions generals. És una nova oportunitat de demostrar la força de l'independentisme i dels valors republicans i exigir els nostres drets i llibertats de la forma com millor es defensen: exercint-los.

Per tal de vetllar per la netedat de tot el procés estem teixint una xarxa d'apoderats/des que cobreixi els 13 col·legis electorals i, si pot ser, les 67 meses electorals de Cerdanyola. És senzill, ningú estarà sol i hi haurà un coordinador a cada col·legi, facilitem un manual i tindrem una jornada de formació específica. No cal ser militant, ni tan sols tenir cap vinculació amb Esquerra, per fer d'apoderat/da.

Si ja vas fer d'apoderat/da a les passades eleccions només has d'escriure a cerdanyola@esquerra.cat donant el teu nom i cognoms.

Si fa temps que no fas d'apoderat/da o és el primer cop ens has de donar les dades següents a cerdanyola@esquerra.cat :
  • Nom i Cognoms (com al DNI)
  • Número de DNI
  • Correu electrònic
  • Telèfon mòbil
  • Professió
  • Data de naixement
  • Adreça incloent codi postal i ciutat
  • Col·legi on acostumes a votar
  • Escaneig del DNI (per les dues cares)
La darrera opció és a través de la web https://apoderats.cat/ on, a més del formulari, també trobareu informació i resposta a les preguntes freqüents sobre la tasca que anem a fer.

Les acreditacions les expedeix la Junta Electoral de Zona de Sabadell. Per tenir tota la documentació a temps necessitem que ens ho confirmeu ABANS DE DIUMENGE 03/11/2019!

Equip de campanya 10N
Cerdanyola 28 d'octubre de 2019