Cerdanyola del Vallès

Disponibles les participacions d’ERC de la Grossa de Cap d’Any

Per tercer any consecutiu, la recaptació es donarà íntegrament a l’Associació Catalana pels Drets Civils. La Grossa de Cap d’Any està gestionada per les loteries de la Generalitat que destina el 100% dels beneficis a l’atenció social a Catalunya.

Enguany la Secció Local d’Esquerra fa participacions de 2’50€ jugant 50 cèntims a quatre números i destinant 50 cèntims més a l’Associació Catalana pels Drets Civils. Aquesta entitat, formada per familiars i amics de les persones preses i represaliades, vol ajudar les famílies a fer més suportable la situació que estan patint tant econòmicament com donant assessorament legal o suport de tota mena.

Esquerra, com no pot ser d’altra manera, fa les participacions amb la Grossa de Loteries de Catalunya per diversos motius. El primer és que els preus i els premis són iguals que la coneguda loteria de Nadal de Loterias y Apuestas del Estado, amb la diferència que els beneficis obtinguts pel sorteig es destinen íntegrament a l’atenció social a Catalunya. En tot cas, les loteries estatals són un ingrés multimilionari que va directe a les arques de l’Estat espanyol, el mateix que està impedint la lliure expressió democràtica i empresonant els polítics que han intentat que poguéssim exercir aquest dret. Comprar la loteria de l’Estat és finançar els carcellers.

Les participacions d’Esquerra es podran trobar a:
  • Local d’ERC (Sant Ramon 177) dimecres 17:00-19:00h
  • Als actes públics, paradetes i les trobades obertes del 29/10/19 i 27/11/19 a les 19:00h
  • Al Bar Grau
  • Directament als militants i simpatitzants que en distribueixen

Aquesta activitat ja porta recaptats 1.291 euros els darrers dos anys i es suma a altres propostes per recollir fons per les caixes de solidaritat com les parades de Sant Jordi, la venda de merxandising, donatius dels regidors i regidores del Grup Municipal d’ERC a Cerdanyola, o els excedents de les activitats socials.

Secció Local d’ERC a Cerdanyola
29 d’octubre de 2019