Cerdanyola del Vallès

Cerdanyola acull el Congrés Comarcal d’Esquerra al Vallès Occidental

ERC renova l’Executiva Comarcal i les persones delegades al Consell Nacional. Dues militants de Cerdanyola han estat triades per als òrgans polítics que es sotmetien a votació, Helena Solà formarà part de l’Executiva Comarcal i Marina Sureda serà Consellera Nacional per la comarca.

Divendres 7 de febrer Cerdanyola va acollir la celebració del Congrés Comarcal d’ERC del Vallès Occidental amb la participació de més de 120 militants incloent el senador Bernat Picornell, de Sant Cugat, i el diputat al Parlament de Catalunya, Marc Sanglas de Sant Llorenç Savall, a més d’alcaldes, alcaldesses i la majoria de regidors i regidores electes als 23 municipis de la comarca.

A les 19:00h començava al Teatre de l’Ateneu de Cultura un acte formal on es va repassar la gestió política i econòmica dels darrers quatre anys, marcada pel referèndum de l’1 d’octubre de 2017 i fins a 8 campanyes electorals que ha suposat un gran esforç personal a la militància.

El congrés va servir per escollir la nova executiva comarcal que renova l’alcalde de Vacarisses, Toni Massana, al capdavant d’un equip paritari i rejovenit. La portaveu del Grup Municipal d’ERC a Cerdanyola, Helena Solà, entra al màxim òrgan de direcció política comarcal amb la vocalia de medi ambient.

També corresponia al congrés comarcal escollir 4 persones per formar part del Consell Nacional d’ERC, màxim òrgan de direcció política del partit entre congressos. Entre les escollides destaca Marina Sureda, secretària d’organització de la Secció Local de Cerdanyola fins a la darrera renovació.

L’acte es va tancar amb un parlament del Diputat Marc Sanglas que va valorar la situació política nacional i va esperonar la comarca a seguir la línia de creixement i bons resultats dels darrers anys, conscient de l’esforç i dedicació de tantes i tantes persones. L’acte va tenir diversos moments per al record de les persones preses, exiliades i represaliades així com per la Montse Ribera, regidora de Montcada i Reixac, que ens va deixar el setembre passat.
.

Secció Local d’ERC a Cerdanyola