Cerdanyola del Vallès

ERC Cerdanyola suspèn tota activitat pública

És imprescindible activar tots els recursos socials i de solidaritat interpersonal a més de les mesures excepcionals públiques i privades que permetin minimitzar la transmissió de la SARS-COV-2.

Per tal de minimitzar les possibilitats de transmissió de la SARS-COV-2, i en compliment de les directrius de les diferents administracions responsables, la Secció Local d’ERC de Cerdanyola suspèn la participació o organització de les activitats públiques previstes, en especial les que ja havien estat anunciades com:
  • Les parades informatives i per recaptar fons per la Caixa de Solidaritat del dissabte 14/03/20 i el diumenge 22/03/20 al matí a la Plaça Abat Oliba.
  • L’atenció al públic al Local Obert dels dimecres de 17:00h a 19:30h a la seu del carrer Sant Ramon 177.
  • Les concentracions dels dijous a les 19:30 davant l’Ajuntament per reclamar la llibertat les persones preses i la fi de la repressió a les exiliades i represaliades per raons polítiques.
  • La Trobada Oberta del dimecres 25/03/20 a les 19:00h, prèvia al Ple Municipal de dijous 26.
Seguint política adoptada per Esquerra Republicana de Catalunya, a més de suspendre els actes públics com la trobada municipalista del 21 de març, les reunions necessàries es faran per videoconferència i es posposaran els congressos territorials. El partit també està preparat per implementar el teletreball de tots els seus treballadors en el cas que aquesta sigui la recomanació del Govern de la Generalitat.

Pel que fa a les paradetes per recaptar fons per la Caixa de Solidaritat, cal recordar que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya exigeix 4,5 milions d’euros a Jové i Salvadó acusats d’organitzar el referèndum de l’1 d’octubre. El termini acaba el 24 de març. ERC Cerdanyola aportarà els 450€ recollits amb les participacions de la loteria de la Grossa de Cap d’Any i convida a totes les persones col·laborar amb aquesta eina de suport a totes les persones encausades i reprimides per motius polítics. Ens enfrontarem a la repressió amb l’arma de la solidaritat.

En qualsevol cas, volem destacar la responsabilitat demostrada per la nostra societat en moments de crisi com aquest. Cal però fer un esment molt especial a la dedicació i sacrifici dels serveis de salut així com la resta de serveis d’emergència i atenció al públic essencials que mantenen els serveis indispensables pel dia a dia. És també responsabilitat de tota la ciutadania fer-los fàcil la seva tasca.

Per qualsevol dubte recomanem informar-se només en fonts oficials o al telèfon 061 (trucada a cost de la Generalitat).
Generalitat de Catalunya:
Departament de Salut: