Cerdanyola del Vallès

La loteria de cap d’any d’Esquerra aporta 450€ a la Caixa de Solidaritat

La repressió i la causa general contra l’independentisme no s’atura, tampoc en la situació de crisi actual. Abans del dia 24 de març s’haurà de fer front a 4’5 milions d’euros imposada pel TSJC.

La recaptació de les participacions de la loteria de cap d’any puja a 450 euros que s’han ingressat al compte número ES31 3025 0001 1814 3361 5996 de a la Caixa de Solidaritat. Amb aquest gest es vol ajudar a sufragar la fiança imposada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de 4.523.666,99€ a Josep Maria Jové i Lluís Salvadó. Si no poden fer front al pagament abans del dia 24 de març, el tribunal embargarà els seus béns, patrimoni personal i familiar, i el seu sou.

La situació de crisi sanitària actual, amb les dramàtiques conseqüències econòmiques que ja està tenint, agreuja més encara la cruesa de la repressió contra l’independentisme que ja s’ha convertit en causa general. No només tenim presos i preses polítics sinó s’està intentant ofegar jurídicament i econòmica tota una generació d’independentistes, de tots colors polítics, compromesos amb els drets i llibertats de la nostra societat.

Ara mateix és impossible fer actes públics per informar d’aquesta urgència així com per recollir donatius per nodrir la Caixa de Solidaritat. Però els terminis no s’aturen pel que, també des de Cerdanyola, fem una crida a tothom que pugui a posar el seu gra de sorra per tal que la solidaritat venci, un cop més, la repressió.

Qui vulgui fer un donatiu pot fer una transferència al compte de la Caixa de Solidaritat on es pot consultar tota la informació i altres formes de col·laboració. Per facilitar les transaccions en ple confinament també s’ha obert un nou canal de Bizum per a recollir aportacions al mòbil de contacte 694 465 281.

Secció local d’ERC a Cerdanyola
20 de març de 2020