Cerdanyola del Vallès

ERC Cerdanyola farà una trobada oberta per videoconferència dimecres 15 d’abril a les 19:00h

Esquerra vol mantenir les trobades periòdiques obertes a tota la ciutadania de Cerdanyola mitjançant una sessió en línia. Aquest sistema ja l’han fet servir l’Executiva i el Grup Municipal per organitzar-se de forma no presencial.

Dimecres 15 d’abril a les 19:00h la Secció Local d’ERC Cerdanyola farà una trobada oberta en format de videoconferència. Si bé la crisi sanitària de la COVID-19 restringeix les reunions presencials que es feien mensualment al local, tant l’Executiva local com el Grup Municipal s’han seguit coordinant de manera telemàtica amb uns recursos que també es poden aplicar a les trobades amb la militància i obrir-los a tothom que vulgui participar.

Els principal tema a tractar serà les propostes que ha fet el Grup Municipal al govern local per ajudar a superar la crisi sanitària, incloent l’oferiment d’ERC per treballar una modificació del pressupost. També s’informarà dels punts tractats al ple virtual de dimecres 8 d’abril entre els que destaca el conveni que retorna espais de l’Escola Bellaterra a la UAB.

Malgrat el confinament, ERC Cerdanyola segueix treballant i volem fer-ho amb transparència i oberts a la participació. Com a totes les obertes, qui vulgui hi pot participar per fer arribar preguntes o propostes tant a les persones regidores com a les responsables locals d’Esquerra.

La videoconferència es farà amb la plataforma de codi obert Jitsi i s’hi pot accedir de la següent manera:
  • Des de l’ordinador: obrir el navegador Chrome i accedir a la web https://meet.jit.si/ERCerdanyola
  • Des del mòbil o tauleta: instal·lar la APP Jitsi Meet i accedir a la sessió «ERCerdanyola»
Per tal de fer la sessió fluida s’estableixen les següents condicions de funcionament:
  • La sessió tindrà una persona que moderarà les intervencions
  • Es pot demanar la paraula mitjançant la icona de la ma o fent la pregunta directament al xat de la sessió
  • Qui no estigui intervenint ha de tenir el micròfon silenciat
  • Si no es disposa de bona connexió, és recomanable baixar la resolució de la imatge
Cal recordar que la pàgina és pública i qualsevol informació que s’hi transmeti pot ser observada per tercers. Per motius d’etiqueta es demana que tots els participants posin el seu nom a l’inici de sessió i es connectin amb imatge, encara que sigui de baixa resolució.

Grup Municipal d’ERC a Cerdanyola
11 d’abril de 2020