Cerdanyola del Vallès

Comerços col·laboradors del concurs #RosesILlibresLliures

Els cinc premis del concurs que organitza Esquerra per Sant Jordi a Instagram es podran bescanviar a les llibreries i floristeries de Cerdanyola del Vallès col·laboradores durant dos mesos.

El concurs #RosesILlibresLliures que convoca la Secció Local d’ERC a Cerdanyola mitjançant el perfil d’Instagram està dotat amb 5 premis per comprar llibres i flors als comerços de Cerdanyola que col·laboren amb aquesta iniciativa. Els premis són cinc vals distribuïts de la següent manera:
  • un de 40€ en llibres
  • dos de 20€ en llibres
  • dos de 15€ en flors.
Els vals tindran una validesa de dos mesos a partir del 23 d’abril de 2020. Les compres es podran fer a les botigues quan tornin a obrir o mitjançant els canals de distribució que cadascuna d’elles contempli.

Les llibreries i floristeries adherides, fins al moment, on es podrà bescanviar els premis són: Estem pendents de contactar amb la resta de comerços de Cerdanyola d’aquests sectors per incorporar-los a aquest llistat. Si alguna llibreria o floristeria s’hi vol adherir pot fer-ho escrivint a cerdanyola@esquerra.cat i ens hi posarem en contacte.

Esquerra vol expressar així el suport al comerç local que està patint la crisi, en especial les llibreries i floristeries que en aquestes dates tenen una part important de la facturació anual.

Executiva Local d’ERC a Cerdanyola
18 d’abril de 2020