Cerdanyola del Vallès

Esquerra ha presentat una queixa al Síndic de Greuges i ofereix un model de reclamació pels talls de llum

Els talls de llum constants que afecten Cerdanyola degraden el servei i poden causar danys.
Davant l’allau de queixes ERC ofereix un model de reclamació i les adreces on es pot presentar.

Fa mesos que Cerdanyola pateix talls de llum reiterats i mala qualitat del subministrament que pot arribar a causar danys a aparells elèctrics i electrònics. Aquest mal funcionament de la distribució afecta especialment en una època que molta gent està fent teletreball però és especialment greu per a persones que depenen de dispositius electrònics per motius de salut o de teleasistència.

El Grup Municipal d’ERC de Cerdanyola ha preguntat reiteradament per aquests problemes al Govern Municipal demanant pels motius de les interrupcions, les gestions fetes amb ENDESA i si s’ha obert un expedient a la companyia. No s’ha rebut resposta per escrit i només s’ha informat de paraula que eren conscients dels problemes i que estaven en contacte amb la companyia distribuïdora. El Grup Municipal també ha presentat avui la queixa davant el Síndic de Greuges de Catalunya davant el perill que aquesta situació es perllongui durant les festes nadalenques.

Per tots aquests motius Esquerra ha cregut convenient facilitar les reclamacions a les persones afectades oferint un model de reclamació i la informació necessària per tramitar-la a:
  • ENDESA
  • Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, Ajuntament de Cerdanyola
  • Servei de qualitat del subministrament elèctric, Generalitat de Catalunya
  • Síndic de Greuges

ERC Cerdanyola exigeix un cop més a ENDESA, com a companyia distribuïdora, que faci el necessari per resoldre el mal servei i a l’Ajuntament de Cerdanyola que estudiï presentar un expedient per aclarir les causes i exigir responsabilitats.

Grup Municipal d’ERC a Cerdanyola
21 de desembre de 2020