Cerdanyola del Vallès

ERC Cerdanyola tanca el curs amb un sopar d'estiu, amb l'assistència de Marc Sanglas

• Sopar d'Estiu d'ERC Cerdanyola ERC Cerdanyola
  • Sopar d'estiu d'ERC a Cerdanyola ERC Cerdanyola
  • Sopar d'Estiu d'ERC a Cerdanyola ERC Cerdanyola
Ahir a la nit, ERC-Cerdanyola va organitzar un sopar d'estiu per acomiadar el curs polític i agrair a tots els militants i simpatitzants el seu suport i la feina feta durant els darrers mesos. Uns mesos que han estat, per diversos motius, molt intensos. Al sopar va assistir el Secretari de Política Municipal i Diputat al Parlament de Catalunya Marc Sanglas.

Aquest sopar, com ja vam anunciar fa uns dies, es va convocar en substitució de la tradicional executiva oberta que ERC fa a Cerdanyola un cop al mes, el dia abans del Ple Municipal, per explicar als militants, simpatitzants i a tothom interessat les postures del partit sobre els temes que es tractaran al plenari i les mocions que s'hi presentaran. La gran resposta que ha tingut la convocatòria -especialment satisfactòria, considerant que molts militants i simpatitzants ja eren de vacances- fa pensar que aquest primer sopar tindrà continuïtat.

Ahir al vespre, com era previsible, es va parlar menys de política que en altres ocasions. Però, com també era previsible, aquest tema -que és el que ens mou- no va estar absent. I tothom tenia clar que, el proper 1 de setembre, comencen uns mesos que seran intensos, esgotadors i apassionants. Al tornar de vacances tindrem a l'horitzó les properes eleccions municipals. Que ERC Cerdanyola vol guanyar per fer a Cerdanyola el canvi que aquesta ciutat mereix. Amb l'ajut de tothom que ahir ens acompanyava, i de totes les persones que es vulguin afegir al projecte, ho aconseguirem.