Cerdanyola del Vallès

Pel matí, a Cerdanyola i per la tarda, a Barcelona, reclamant la llibertat dels presos polítics

Un cop més, una jornada intensa i amb sentiments contraposats. Tristor, molta tristor, perquè no podem oblidar en cap moment als presos polítics i als exiliats que pateixen les conseqüències d'una opressió intolerable pel "crim" d'haver complert els compromisos electorals contrets amb els electors. D'altra banda, però, i malgrat tot, alegria, al comprovar com cada cop hi ha més gent disposada a seguir lluitant fins aconseguir que els presos i els exiliats puguin tornar a casa, amb els seus. I que el poble de Catalunya pugui, com més aviat millor, expressar lliurement la seva voluntat.

A Cerdanyola hem començat la jornada amb la tradicional ofrena floral i el discurs d' Helena Solà, la nostra cap de llista per a les properes eleccions municipals. El podeu veure, íntegre, al vídeo que adjuntem. Per la tarda, ens hem afegit a la multitudinària manifestació que, un cop més, ha transcorregut sense ni un sol incident malgrat que hem estat un milió de persones les que hem clamat per la nostra llibertat, i per la llibertat dels nostres presos i els retorn dels nostres exiliats.

No defallirem.

• Diada 2018 a Cerdanyola del Vallès. Discurs d'Helena Solà