Cerdanyola del Vallès

Vols ser apoderat/da a les eleccions generals del 28A?

Dissabte 6 d’abril Esquerra organitza la primera formació per a les persones que vulguin fer d’apoderats o apoderades per garantir el lliure exercici dels drets i vetllar per la transparència procés electoral.

La Secció Local d’Esquerra Republicana de Catalunya demana la col·laboració per participar com a apoderat o apoderada a totes les persones que vulguin col·laborar pel correcte desenvolupament de la jornada electoral del 28 d’abril. Aquesta figura, degudament acreditada i avalada per una de les candidatures, pot ajudar a votants i està a disposició de la presidència de les meses electorals per tal de garantir el lliure exercici dels drets electorals de tota la ciutadania. No cal ser militant ni tenir cap vinculació amb Esquerra.

Per tal de que puguin exercir aquesta funció amb els coneixements necessaris i confiança, Esquerra farà diverses formacions per a les persones voluntàries, la primera el dissabte 6 d’abril a les 18:00h al local d’ERC del carrer Sant Ramon 177 de Cerdanyola. En qualsevol cas, tots els equips comptaran amb una persona responsable de cada col·legi electoral i el suport jurídic d’Esquerra per si hi ha cap dubte durant la jornada de votacions.

Si algú vol formar part dels equips d’apoderats però no pot venir, o bé ja té experiència i es pot estalviar la formació, només cal que ho comuniqui enviant un correu a cerdanyola@esquerra.cat indicant el nom i el col·legi electoral on correspon anar a votar. L’objectiu és disposar de prou persones voluntàries per tal que es puguin fer les tasques amb comoditat i permetre relleus.

Secció local d’ERC a Cerdanyola
04 d’abril de 2019