Cerdanyola del Vallès

Esquerra aporta 1.044,30 euros a la Caixa de Solidaritat

La Secció Local d’ERC a Cerdanyola va recollir 453,01€ entre donatius i la venda de llibres i roses a la parada de Sant Jordi. La liquidació de la loteria de Cap d’Any també ha donat un marge de 591,29€.

Les dues quantitats s’han ingressat al compte ES31.3025.0001.1814.3361.5996 de la Caixa de Solidaritat.

El Jutjat d’Instrucció 13 ha acabat la instrucció de la causa contra l’independentisme pels fets de la tardor de 2017 demanant una fiança de 5,8 milions d’euros a les persones encausades. Si no s’aconsegueix recollir aquesta quantitat en breu, els seran embargades les seves propietats ampliant la penalitat a les seves famílies. Contra la repressió només podem lluitar amb solidaritat. Per aquest motiu, Esquerra a Cerdanyola dedica la recaptació de totes les seves activitats populars a ajudar les persones preses, encausades i represaliades, incloent les seves famílies.

Dilluns passat, amb motiu de la diada de Sant Jordi, ERC va muntar una paradeta on es van vendre llibres i roses (que es van exhaurir), a més de posar una urna per recollir donatius per a la Caixa de Solidaritat. El resultat ha donat un marge de 453,01€. La Secció Local també ha liquidat els ingressos per la loteria de la Grossa de Cap d’Any amb un marge de 591,29€. La suma d’aquestes quantitats s’ha ingressat a la Caixa de Solidaritat i ja és el segon any que aquestes activitats dediquen els beneficis a la solidaritat amb les persones represaliades. La Caixa de Solidaritat gestionada inicialment per l’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural ara és assumida per l’Associació de Foment de la Caixa de Solidaritat que recull i canalitza la voluntat de solidaritat de milers de persones de la nostra societat per donar suport a les víctimes de la repressió política.

La Secció Local fa esforços per recaptar fons en totes les activitats on es dóna l’oportunitat. En aquest sentit s’han destinat a l’Associació Catalana pels Drets Civils els guanys d’activitats com els excedents d’activitats com els autocars organitzat per anar a l’acte a la presó de Lledoners del dia 1 d’octubre, del que ens va portar a la manifestació de Madrid del 16 de març. També els membres del Grup Municipal van fer aportacions al novembre de 2018 i al setembre de 2017. I com no pot ser d’altra manera també es participa a les activitats locals que s’organitzen conjuntament amb altres entitats amb aquesta fi com el Sopar Groc o les activitats commemoratives del 1 d’octubre.

Animem a totes les persones que van votar l’1 d’octubre de 2017 a fer l’aportació que els sigui possible per tal de minimitzar la repressió que estan patint aquells als que els acusen de fer-ho possible. Podeu fer l’ingrés al compte número: ES31.3025.0001.1814.3361.5996. No esteu sols/es!

Secció Local d’ERC a Cerdanyola
27 d’abril de 2019