ERC Cervelló

Esquerra Cervelló protesta per l’acomiadament improcedent d’una treballadora municipal

acomiadament improcedent, Ajuntament de Cervelló, Cervelló
És imperdonable que un govern d’esquerres acomiadi qualsevol treballador de manera improcedent
El passat 19 de maig el grup municipal d’Esquerra Cervelló va aconseguir amb el vot a favor de l’oposició en bloc, que l’equip de govern demanés perdó per l’acomiadament improcedent d’una de les treballadores del consistori i que aquests paguin de la seva butxaca i enlloc de diner públic la indemnització d’11.500 € imposada pel jutge.

Esquerra Republicana desaprovem enèrgicament l’acomiadament que es va produir després de l’entrada de Jose Ignacio Aparicio com a alcalde i que, tal i com va reconèixer el mateix Ajuntament fa unes setmanes, s’ha demostrat improcedent.

Des d’Esquerra reclamem que l’Ajuntament garanteixi els drets dels treballadors i no volem que aquests fets es tornin a produir. Tal i com va afirmar el regidor Josep Ramon Mut “és imperdonable que un govern que s’autodenomina d’esquerres acomiadi qualsevol treballador de manera improcedent”.

Finalment també vam aconseguir que la indemnització d’11.500 € que hauria pagat l’Ajuntament amb diners públics es pagui de la butxaca dels regidors del PSC i Podemos, i és que en paraules de Josep Ramon Mut "els veïns de Cervelló no tenim perquè pagar les coses que el govern fa malament".