ERC Cervelló

Gràcies a l'aprovació de la moció presentada per Esquerra es penja una pancarta al'ajuntament amb el lema Som una Nació de ciutadans i ciutadanes lliures

Som una Nació
Durant el passat ple, Esquerra Cervelló va presentar conjuntament amb el PSC, una moció de posicionament davant la sentència del Tribunal Constitucional (TC).
La moció aprovada tenia per objecte mostrar el rebuig a la sentència emesa pel Tribunal Constitucional sobre l’Estatut de Catalunya, i manifestar que el Ple de l'ajuntament de Cervelló només acata la voluntat que emana de la ciutadania en relació a aquesta qüestió.
La moció que va ser enviada als altres dos grups de tradició catalanista del ple de l'Ajuntament per ser negociada (CIU i PSC), va comportar entre d'altres, que es pengés una pancarta des de la balconada de l'ajuntament amb el lema Som una Nació de ciutadans i ciutadanes lliures.

Gràcies a aquesta moció doncs, avui al balcó de l'ajuntament hi ha la pancarta que reivindica que som una Nació de ciutadans i ciutradanes lliures. El cost de la pancarta, tal i com preveia la pròpia moció l'assumiran els grups municipals que varen votar a favor, que com s'ha dit anteriorment, van ser els grups municipals del PSC i Esquerra, donat que el PP i CIU van votar en contra.