ERC Cervelló

L’Ajuntament de Cervelló reparteix propaganda irregularment

La revista municipal es va distribuir en plena campanya electoral
Fa només uns dies que tots els veïnes i veïns de Cervelló vam començar a rebre a casa la revista municipal, cosa inaudita en període d’eleccions. Davant d’aquest fet Esquerra Republicana de Cervelló vam interposar una denúncia a la Junta Electoral, que ens ha donat la raó i ara obligarà l’Ajuntament a retirar-la i no distribuir-ne més durant el període electoral.

La revista, com ja és habitual, anava plena de fotografies de l’alcalde i tal i com ja hem assenyalat en anteriors ocasions al ple municipal, té una tipografia de lletra molt semblant a les anteriors revistes que editava el PSC. De fet, des que són a govern ja no han fet més números i des del nostre punt de vista l’han substituïda per la revista municipal que paguem tots els ciutadans.

Els republicans sempre hem tingut molt clar que en democràcia cal jugar net i som conscients que aquestes eleccions del 21D les forces del bloc del 155 no ho estan fent. Precisament per això vam interposar la denúncia a la Junta Electoral i també és per aquest motiu que estem creant la xarxa d’apoderats més gran que s’ha fet mai a apoderats.cat.