ERC Cervelló

Solucions per als veïns de Can Paulet

Can Paulet necessita solucionar la seva situació actual. Aquesta frase canviant el nom de la urbanització serviria per a totes elles. Però en el cas de Can Paulet els veïns i les veïnes venen de molts anys de patir dèficits urbanístics, sumat al fet que en el seu dia van fer un seguit d’aportacions econòmiques que semblen haver desaparegut.

És per això que calen solucions valentes, sense defugir de buscar responsabilitats per les aportacions econòmiques que sembla que actualment no hi són.
Hem de treballar per fer passes fermes i decidides per recepcionar la urbanització evitant actuacions electoralistes com la reunió que havia convocat l’alcalde Aparicio (PSC-M’Estimo Cervelló) que la pròpia Junta Electoral ha declarat il·legal, i per tant ha obligat a suspendre-la.

Així doncs, caldrà continuar treballant amb les entitats supralocals per aprofitar feines com ha fet recentment el Departament d’Urbanisme de la Diputació de Barcelona, encapçalat pel Diputat Josep-Ramon Mut, en urbanitzacions de Cervelló com Can Rafel, Interclub o el Mirador, per exemple.