Cervera

Millora de l’acústica del pavelló polivalent

La nostra ciutat posseeix unes instal·lacions culturals força variades que, al llarg de l’any són utilitzades per a diferents actes.  Una d’elles és el pavelló polivalent que, tot i ser considerat un pavelló esportiu, ja es va concebre per a donar resposta a múltiples activitats que fins aquell moment eren difícils de realitzar.

Des de la seva construcció s’hi han anat realitzant diverses  millores en diferents fases. Entre altres: la instal·lació elèctrica, els vestuaris i, darrerament, instal·lació de  la calefacció.
En una d’aquestes fases hi havia la proposta de millora de les condicions acústiques, però aquestes encara no s’han dut a terme. Es tracta d’una deficiència que els organitzadors dels diferents actes i esdeveniments vénen  percebent, i així ho manifesten cada cop que se’n realitza un.

En anteriors legislatures ja s’havia fet un estudi per millorar la sonoritat de la sala -ara deu estar tancat en algun calaix-.

Creiem molt necessari destinar una partida dels pressupostos a la millora d’aquest equipament municipal. Concerts de joves, festes de Cap d’any, balls de festes majors, sopars i balls populars, desfilades de comerciants, festivals de rítmica, activitats teatrals (La Xarxa), esdeveniments d’instituts com entrega d’orles, festes de clubs i tants i tants altres... en sortirien beneficiats.

I ja posats a parlar de millores, proposem també la remodelació i/o ampliació dels serveis, la seguretat en els seus accessos, la ventilació i, perquè no, la seva climatització.

El grup d’ERC creu que millorar les instal·lacions existents a la nostra ciutat (pavelló polivalent, auditori, Sant Joan, Museu...) és prioritari, abans que destinar recursos a noves infraestructures!

Gestionem  més racionalment  les despeses,  ja que són recursos que aportem els ciutadans.

ERC-Cervera