Cervera

ERC-MES-AM de Cervera tanca el seu procés de participació ciutadana per tal de realitzar el seu programa electoral

Durant aquestes darreres setmanes ERC Cervera ha realitzat una enquesta oberta als ciutadans i entitats amb el títol «Fes el teu programa electoral».  L’objectiu de la mateixa era obrir un procés de participació ciutadana on tothom hi pogués fer aportacions. El resultat ha estat força satisfactori i ja estem treballant amb les dades aportades.

Des d'aquí voldríem agrair a tots els que hi han participat. De ben segur que les seves valoracions ens ajudaran a assolir l’objectiu que preteníem que era  rebre un seguit de propostes i opinions sobre la nostra ciutat per així incloure-les en el futur programa electoral.

Algunes de les dades obtingudes en les respostes del formulari com els resultats de participació per sexes, els col·legis electorals on voten i els  àmbits d’actuació en la Paeria que consideren importants les exposem en tres gràfics. La resta d’informació obtinguda ens la reservem per incorpora-les al nostre programa.