Cervera

Acte central de campanya a Cervera

La candidatura d'Esquerra Republicana de Catalunya-Moviment d'Esquerres de Cervera ha dut a terme l'acte central de la campanya per a les properes eleccions municipals i europees del proper 26 de maig a Cervera aquest dimarts en el marc incomparable de l'edifici modernista del Sindicat de la capital segarrenca.

L'acte ha estat conduït per l'històric militant cerverí, Ramon Castelló, i ha comptat amb la intervenció d'Anna Maria Calvís, alcaldessa de Menàrguens i candidata a les europees, Jordina Freixanet, membre de la candidatura d'ERC-MES-AM a la Paeria de Lleida, Gemma Espigares, diputada al Parlament de Catalunya, diversos membres de la llista cerverina, Mercè Carulla, Ricard Vicente i Meritxell Ramon, que han presentat els principals eixos programàtics de la candidatura, Joan Santacana, candidat a Paer en Cap i el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies del Govern de la Generalitat, Chakir el Homrani.

Joan Santacana ha aprofitat per a agrair a tot l'equip la tasca duta a terme per a consensuar el programa electoral "que està encaminat principalment, a fer una política basada en les persones, des del poble, i tenint la participació ciutadana com a eix central" i ha demanat a la ciutadania "que ara és necessari validar aquest programa electoral a les urnes".

El conseller Chakir el Homrani, al seu torn, ha animat totes les persones presents a l'acte "a tenir una mirada àmplia de país i a votar en clau republicana, tant a les eleccions municipals , perquè els municipis són la peça fonamental que ens ha de conduir a la consecució de la República Catalana, com a les eleccions europees".

Per cloure l'acta, s'ha pogut visionar un missatge de la secretària general d'Esquerra Republicana de Catalunya, que des de Ginebra ha felicitat els candidats i ha encoratjat tots els assistents a participar en les eleccions locals i europees.