ERC Clot - Verneda

Qui som

ERC Clot Verneda Erbest MAragall Alcalde Barcelona
“Venen mesos decisius, mesos de lluita. Tenim l’oportunitat de canviar la història” així de contundent s’expressava Oriol Junqueras el 29 de gener de 2019, tres dies abans de ser deportat a Madrid per ser castigat a desenes d’anys de presó per un “Imperio de la Ley” que no entén de democràcia quan el que està en risc són els privilegis de les elits de l’Estat. Qui va estar a les escoles dels nostres barris l’1 d’octubre de 2017, ens coneix. Qui va estar a les escoles d’ El Camp de l’Arpa, El Clot, Sant Martí de Provençals i de La Verneda i la Pau l’1 d’octubre de 2017 sap del nostre compromís. I igual que en aquella diada que va suposar la derrota més sonada de l’Estat Espanyol dels darrers temps, hi tornarem a ser en el proper embat. Embat que prepararem a fons per arribar-hi en les millors condicions per assolir la victòria final de realitzar el somni de veure Catalunya independent. El Clot-Verneda va ser-hi l’1 d’octubre, com va ser-hi a les eleccions imposades després del cop d’estat contra la democràcia del 155, del 21 de desembre de 2017, inundant els nostres col·legis electorals d’interventors independentistes que van validar vot a vot la victòria electoral. El Clot-Verneda sempre ha estat quan costava més ser-hi i ha donat la cara en nom de totes i tots. Treballem incansablement per assolir la independència de Catalunya defensant els valors republicans que han de vertebrar el nou Estat que volem: radicalment demòcrates, laics, pacifistes, internacionalistes, feministes i ecologistes. En contraposició a l’autoritarisme de l’Estat Espanyol guardià de privilegis d’uns quants, el país pel qual lluitem serà sinònim de llibertat i igualtat social. La nostra obsessió és fer àmpliament majoritària l’opció independentista als nostres barris, per impulsar aquesta mateixa àmplia majoria independentista a Barcelona, a Catalunya i als Països Catalans. El 29 de setembre de 2017, dos dies abans del referèndum, l’Oriol Junqueras ens recordava que «Som fruit de moltes derrotes, però som llavor de totes les victòries». Les companyes i companys del Clot-Verneda reguem i fem créixer aquesta llavor i us convidem a totes aquelles persones que també desitgin fer-ho, a participar amb nosaltres d’aquests temps històrics que estem vivint. Per les preses i presos polítics, per les exiliades i exiliats, pels que ja no hi són i pels que vindran. Per totes i tots nosaltres, ara més que mai cal seguir endavant, perquè ja ho hem començat a fer, perquè tot és possible. Us esperem cada dilluns a les 20 h al nostre Casal, al C/ Bassols 26 , a les assemblees locals. També podeu contactar amb nosaltres a bcn.clot-verneda@esquerra.cat. Només treballant tots junts, fent equip i teixint xarxa guanyarem el futur. Visca Catalunya lliure!
Imatge