Corbera de Llobregat

Jordi Albert Caballero és escollit cap de llista d’Esquerra del Baix Llobregat i l’Hospitalet - Baix Llobregat

Avui dissabte 21 de novembre s’ha celebrat de manera telemàtica el congrés comarcal d’Esquerra Republicana al Baix Llobregat i L’Hospitalet per escollir les persones representants de la comarca a les llistes electorals del 14 de febrer.

Jordi Albert, actual diputat al Parlament de Catalunya, ha estat l’escollit com a candidat comarcal. En la presentació de la seva candidatura ha defensat el Baix Llobregat com “una comarca combativa, de lluita social, de defensa dels drets dels treballadors i treballadores. I el seus representants a les institucions han de tenir i defensar aquests mateixos valors. També ha assenyalat que “des d’Esquerra Republicana liderem la lluita de suport al nostre territori i al medi ambient, la lluita pel dret a l'habitatge, evitant els desnonaments, i la lluita feminista i contra la violència masclista. I liderem, també, la lluita municipalista, estant al costat del nostres veïns i veïnes des del Govern o la oposició municipal, ajudant als nostres conciutadans. La nostra militància activa es tradueix en liderar i compartir aquests espais i en defensar el nostre projecte polític, l’únic capaç de fer avançar el país”.

Conjuntament amb Jordi Albert, la llista comarcal està composada per Oriol Bossa (Sant Feliu de Llobregat), Marta Espona (Molins de Rei), Soulimane Messaoudi (Martorell), Bàrbara Lligadas (Viladecans), Irina Moreno (Cervelló), Jordi Ibern (El Prat de Llobregat), Arnau Mata (Sant Vicenç dels Horts), Isabel Almató (Esplugues de Llobregat), Lourdes Tenorio (Begues) i Albert Campillo (Esparreguera). Una representació paritària i de tot el territori del Baix Llobregat.

Oriol Junqueras, que ha participat del Congrés a través del vot delegat, ha enviat una frase per cloure i animar la militància a no defallir, a seguir treballant més que mai per ajudar els col·lectius més vulnerables. Perquè de la nostra feina ara depèn el futur del país.