Corbera de Llobregat

Campanyes

444 gràcies a la gent valenta de Corbera

Esquerra-Corbera vol agrair molt el suport de 444 persones del nostre municipi que, contracorrent, han cregut que l'únic camí per al benestar social i per la plena democràcia és la independència. La feina feta aquests darrers anys potser no ha esta valorada, segur, però el llegat deixat  en forma de políques socials, integració de la immigració, llengua, territori, recerca, educació, ha estat decisiu per a la cohesió social de la nostra nació.

Corbera diu Sí a la independència

La consulta d'avui per la independència del nostre país ha tingut un participació del 15,18%, resultat molt digne donada la complexitat del nostre municipi. El sí ha guanyat amb el 90'4%. Esquerra-Corbera vol felicitar a tota la gent de Corbera Decideix que ha treballat tants dies i tantes hores per fer-ho possible. Alhora, "la població de Corbera ha donat un exemple de civisme i no ha volgut quedar enrere per donar la seva veu a favor de fer un salt qualitatiu en l'estatus polític de la nostra nació" ha destacat l'alcalde, Josep Canals Molina.