Corbera de Llobregat

NOTA DE PREMSA EN CONTRA DE LA IMPOSICIÓ DE BANDERES AL NOSTRE MUNICIPI
Descarrega en PDF
NOTA DE PREMSA

ERC FEDERACIÓ COMARCAL DEL BAIX LLOBREGAT I L’HOSPITALET ES POSICIONA EN CONTRA DE LA IMPOSICIÓ DE BANDERES PER PART DE L’ESTAT ESPANYOL ALS NOSTRES AJUNTAMENTS

La Permanent de la  Federació  Comarcal del Baix Llobregat i l’Hospitalet  d’ERC, amb el seu President Comarcal, Jordi Albert i Caballero,  participa de la  concentració a l’Ajuntament de Corbera de Llobregat donant així, suport a les nostres regidores abans de l’inici del ple a l’Ajuntament.

La Federació Comarcal del Baix Llobregat i l’Hospitalet d’ERC demana als nostres Ajuntaments fermesa, davant dels nous i repetits atacs als catalans i les nostres institucions per part de l’Estat Espanyol i en concret de la delegada del govern, María de los Llanos de Luna.

Des d’ERC, critiquem la política d’imposició practicada per l’Estat Espanyol i contrària als drets democràtics dels ciutadans i institucions catalanes, intentant així, desviar  l’atenció dels casos de corrupció i d’extrema situació d’emergència que viu una bona part dels ciutadans de la nostra comarca.

ERC demanem als nostres Ajuntaments, alcaldes i regidors, fermesa davant les imposicions i valentia per seguir en el camí encetat cap a la llibertat nacional.

En aquest sentit, el nostre President Comarcal, Jordi Albert i Caballero, va donar ahir a Corbera de Llobregat, tot el suport a les nostres regidores d’ERC,  que en el ple de l’Ajuntament, van votar en contra de les imposicions de banderes i van demanar valentia a l’equip de govern per retirar la bandera espanyola de l’Ajuntament de Corbera. Una bandera ja retirada per l’anterior alcalde d’ERC, Josep Canals i que ara torna a ser-hi de la ma de l’alcalde actual de CiU.

En declaracions del nostre President Comarcal, Jordi Albert i Caballero, “la democràcia no coneix imposicions i aquestes només es poden entendre d’un estat amb un nivell baix de democràcia, on fa, de la por de conèixer i acceptar la decisió i voluntat democràtica d’un poble, la negació del seu dret a decidir”

ERC fa una crida a la participació de les mobilitzacions d’avui als Ajuntaments de la nostra comarca convocades per la societat civil, en concret, l’ANC i l’AMI,  en suport a la Declaració de Sobirania del nostre Parlament.

.

Sant Joan Despí, 23 de gener de 2013