Corbera de Llobregat

ESQUERRA DEMANA RESPECTE ALS ESCRITS DE L'AVANÇADA

Avançada desembre 2013
ESQUERRA DEMANA RESPECTE ALS ESCRITS DE L’AVANÇADA
 “Nacionalismo, aburrimiento y estupidez” - “…la moda de manifestar reivindicaciones sometidas al dictado nacionalista…” .
 “…les qüestions nacionalistes no són el nostre objectiu…”.
  Aquestes són afirmacions que podíem llegir a L’Avançada número 110 del passat mes d’octubre. Les cites escrites en castellà corresponen al PP de Corbera i l’escrita en català al PSC-PSOE de Corbera.
 Sembla que els partits nacionalistes espanyols, amb un Estat al darrera, no els hi agraden gaire els nacionalismes que mostren la plurinacionalitat existent a la Península Ibèrica. Si més no, no els hi agraden aquells que aspiren constituir-se com a Estat.
 En respecten, per què no tenen més remei, tant sols 3: Andorra, Gibraltar i Portugal.
 Els nacionalismes existeixen a tot el món i es poden veure a manifestacions socials de qualsevol ordre: culturals, polítiques, esportives, econòmiques ...  Sempre amb les banderes ben visibles; això també es coneix com internacionalisme.
  No creiem, des d’Esquerra a Corbera, que utilitzar termes com “aburrimiento”, “estupidez” i “moda”, sigui la millor manera de respectar les idees i conviccions dels catalans. No s’hauria d’autoritzar la seva publicació en aquesta revista municipal, i més, si recordem que el Consistori Municipal de Corbera va aprovar al Ple del 31 de gener del 2012, l’adhesió del nostre municipi a l’ “Associació de Municipis per a la Independència” (AMI).
 Bon Nadal i molt Bones Festes!!!
2014 DECIDIM LLIBERTAT