Corbera de Llobregat

27-S: UN ACORD PER A UN NOU AJORNAMENT

Per Artur Martínez, secretari de Política Municipal ERC-Corbera
Artur Martínez

Ja tenim un nou acord en el llarg camí per assolir la independència de Catalunya. Efectivament, les dos formacions majoritàries a la Càmara Catalana, ERC i la coalició CiU, recolzades per l’ANC, Òmnium Cultural i l’AMI, han formalitzat un acord per desencallar una convocatòria de eleccions catalanes anticipades per part del President de la Generalitat Artur Mas. La data triada per el Molt Honorable ha sigut el 27 de Setembre d’enguany.

Entenem que la independència de Catalunya, i la de qualsevol altre país, es una qüestió de una gran transcendència i que, com es diu habitualment, segurament serà la decisió més important que prendran els catalans per al seu propi futur. Des de l’arribada a la Presidència del nostre partit d’en Oriol Junqueras, ha sigut molt clara la trajectòria que hem seguit a ERC:
Potenciació de tots els acords, conductes, pactes, etc…, que poguessin facilitar la voluntat dels catalans d’esser independents i gaudir d’un nou Estat que ens permetés prendre les nostres pròpies decisions tant en àmbits purament polítics, com econòmics, socials, culturals, com en qualsevol altre aspecte. Tanmateix, com qualsevol altre Estat modern del nostre entorn europeu: Dinamarca, Noruega, Suïssa, Holanda, Bèlgica, etc…

Estem segurs que els electors catalans, a hores d’ara, ja son prou conscients de quines son les formacions polítiques que defensen la independència com la millor alternativa per acabar amb el desgavell i deteriorament que, com a país, ens ocasiona seguir formant part de l’Estat espanyol. Per aconseguir que el 27-S sigui el darrer ajornament concedit als que no volen la independència de Catalunya, des dels que s’oposen frontalment, als que s’oposen amb tots els subterfugis possibles (interdependència, dret a  decidir, confederalisme, federalisme, estat propi, tercera via, canvis per a noves polítiques, reformes constitucionals, nou procés constituent, etc., etc., etc…), es molt important que els vots independentistes no vagin a recolzar cap altre opció que no sigui ERC.

Finalment, els electors catalans seran els que decidiran quins partits seran els encarregats de portar el país endavant, però sense la independència ni els electors ni els propis partits podran fer rés: continuaríem igual que ara, lligats de peus i mans. Després del 27-S no podem seguir parlant de soberanismes, estat propi i multitud de conceptes que ens distreguin a tots plegats. De fet, ja ara no ho hauríem de fer, però segur que hi ha qui pensa i treballa per afavorir un nou ajornament després del 27-S. Conseqüentment i, respectant totes les opinions i opcions, una vegada més demanem el vot per a ERC de totes aquelles persones que vulguin veure al Parlament de Catalunya una majoria incontestable de diputats independentistes. No hi ha un altre camí; de fet sí que hi ha un altre: seguir com fins ara. Ajornament rere ajornament fins a la derrota final.

ERC no vol ser un partit de minories, no vol que Catalunya segueixi dins de l’Estat espanyol, no volem més ajornaments. Fins arribar a la independència voteu sempre ERC!!! Penseu que després ja no serem un partit independentista, simplement un partit català amb la seva pròpia ideologia. La independència depèn de tots nosaltres, dels nostres vots. No tenim diners, no tenim grups de comunicació al nostre abast, no tenim grans grups empresarials al nostre favor, només tenim els vostres vots. Aquesta es la nostra força.

VISCA CATALUNYA LLIURE!!!!

Per Artur Martínez, secretari de Política Municipal ERC-Corbera