Corbera de Llobregat

Qui som

Benvolguts Corberencs i Corberenques,

Voldria saludar a tota la militància i simpatitzants d’ERC a Corbera de Llobregat desprès d’accedir recentment a la Presidència de la nostra secció local.

La meva predecessora, Mercè Rocas i Rubió, ha treballat molt i molt bé i sovint hem oblidat la dificultat de compaginar les seves obligacions al front de regidories troncals dins del Govern municipal.
Serveixin aquestes línies per agrair-li, en nom de tota la secció local, la seva dedicació i el seu indubtable mestratge en termes humans, polítics i de gestió.

El meu inici com a President ha coincidit amb una situació excepcional: la pandèmia de la COVID 19, l’estat d’alarma decretat immediatament i el confinament que ens ha tocat patir durant aquests darrers mesos.
Això ha provocat que les reunions de la secció local esdevinguessin forçosament telemàtiques i ens ha restat un contacte més humà i proper tal com tots i totes necessitem.

Esperem que ben aviat estiguem en disposició de reprendre les nostres trobades de forma presencial.

Des d’una altre perspectiva, arribo a la Presidència d’aquesta secció local en un moment, si més no, envejable: ERC figura actualment al Govern municipal com a grup majoritari amb quatre regidores, tres regidors i l’alcaldessa Montserrat Febrero i Piera exercint com a màxima autoritat del Consistori per segona legislatura consecutiva.

Per això, considero un dels principals objectius d’aquesta secció local donar suport al Grup municipal, tant amb l’assistència a actes, plens, etc..., com amb l’aportació de tot tipus d’iniciatives que es considerin oportunes per tal d’enriquir amb visions diferents la bona marxa col·lectiva d’ERC a Corbera i, conseqüentment, donar un millor servei a la ciutadania corberenca.

Hem de estar cohesionats, tenim una alcaldessa consolidada, consellera de l’AMB i consellera nacional del nostre partit i, companys i companyes, quantes seccions locals voldrien trobar-se en aquesta privilegiada tessitura?
De ben segur moltes, i al Baix Llobregat encara més. Valorem-ho i no ho oblidem mai!

Un altre aspecte que hem de seguir mantenint és la nostra vocació de partit feminista; la nostra secció local i el nostre grup municipal són una mostra ben palpable. No ho som de paraula, ho som pels nostres fets!
Hem de defensar les línies marcades per la direcció nacional del partit que deriven del Congrés Nacional on s’han votat aquelles. Òbviament això no exclou el debat polític en cap moment, però ara som un partit gran i hem de mostrar-nos forts i fiables davant d’altres forces polítiques i del nostre electorat.

El Jovent Republicà (JERC) constitueix en el nostre cas una mancança que tenim i de ben segur hem d’aprendre d’altres seccions locals per poder rejovenir-nos.

La que denominem com a “Nova Ciutadania”, aposta estratègica d’ERC,  la hem de desenvolupar localment per tal de representar molt millor a la nostra societat i, és clar, per apropar-nos més a ella.
Voldria finalitzar amb un missatge encoratjador per a que estiguem a punt quan les circumstàncies ho requereixin, ens cal una organització fresca i dinàmica, efectiva i no estressada, tensionada però no fatigada.

Visca Catalunya Lliure!!!

Visca Corbera!